Pitopalvelu Hupli

Elämäsi tilaisuuksiin – Pitopalvelu Hupli on ollut mukana pääkaupunkiseutulaisten ainutkertaisissa juhlissa jo vuodesta 1976.

Pitopalvelu Hupli on ollut Instagramissa ja Facebookissa jo pitkään, mutta suunnitelmallisuus ja yhtenäisyys on puuttunut ja tähän haluttiin muutosta. Lisäksi valokuvia tarvitaan jatkuvasti lisää.

Yhteistyö käyntiin konseptilla ja valokuvauksella

Aloitimme yhteistyön luomalla selkeän konseptin ja kuvaamalla kesän uutuusmaut. Tämän jälkeen lähdimme toteuttamaan somea konseptin mukaisesti ja tulokset ovat olleet erinomaisia. 

SomeDay on nostanut meidän somenäkyvyyden uudelle tasolle! Laadukas sisältö, säännöllinen somepostausten läpikäynti ja seuranta sekä vaivaton yhteistyö. Suosittelen lämpimästi!

– Pitopalvelu Hupli, Sami Hupli

Sosiaalisen median konsepti ja tavoitteet

Pitopalvelu Huplin tavoitteena on tavoittaa somesta erityisesti häitä järjestäviä morsiammia, heidän kiinnostuksen herättäminen sekä tarjouspyyntöjen saaminen. Erityisesti Instagramissa tavoitellaan vahvaa tunnettuuden nousua säännöllisellä ja monipuolisella tekemisellä. Olemme ottaneet Instagramiin käyttöön ominaisuuksia, joita ei aiemmin hyödynnetty (kelat ja kohokohdat).

Sosiaalisen median teemat

Sosiaaliseen median sisältöihin luotiin teemoja, jotka ovat Pitopalvelu Huplin kohderyhmille relevantteja ja kiinnostavia.

Häät

Kerrotaan häiden järjestämiseen liittyen tarjoomasta ja ideoista.

Juhlat

Kerrotaan erilaisista juhlista ja siitä mitä Hupli voi tarjota niihin.

Asiakaspalautteet

Kerrotaan asiakkaiden tarinoita ja heidän kommentteja.

Tulokset

Keskitymme somessa laadukkaiden tarjouspyyntöjen saamiseen paikalliselta kohderyhmältä, luvut ovat aikaväliltä elokuu 2024 – helmikuu 2025.

Tulokset ovat olleet erinomaisia ja kehitystyö jatkuu! ⭐️

93

Tarjouspyyntöjen määrä

+ 227,74 %

Klikkaukset verkkosivuille Facebookista

+ 940,06 %

Näyttökerrat Facebookista

+ 425,36 %

Keskim. kattavuus Facebookista

Ota yhteyttä