Pitopalvelu Hupli
Elämäsi tilaisuuksiin – Pitopalvelu Hupli on ollut mukana pääkaupunkiseutulaisten ainutkertaisissa juhlissa jo vuodesta 1976.
Pitopalvelu Hupli on ollut Instagramissa ja Facebookissa jo pitkään, mutta suunnitelmallisuus ja yhtenäisyys on puuttunut ja tähän haluttiin muutosta. Lisäksi valokuvia tarvitaan jatkuvasti lisää.
Yhteistyö käyntiin konseptilla ja valokuvauksella
Aloitimme yhteistyön luomalla selkeän konseptin ja kuvaamalla kesän uutuusmaut. Tämän jälkeen lähdimme toteuttamaan somea konseptin mukaisesti ja tulokset ovat olleet erinomaisia.
Sosiaalisen median konsepti ja tavoitteet
Pitopalvelu Huplin tavoitteena on tavoittaa somesta erityisesti häitä järjestäviä morsiammia, heidän kiinnostuksen herättäminen sekä tarjouspyyntöjen saaminen. Erityisesti Instagramissa tavoitellaan vahvaa tunnettuuden nousua säännöllisellä ja monipuolisella tekemisellä. Olemme ottaneet Instagramiin käyttöön ominaisuuksia, joita ei aiemmin hyödynnetty (kelat ja kohokohdat).
Sosiaalisen median teemat
Sosiaaliseen median sisältöihin luotiin teemoja, jotka ovat Pitopalvelu Huplin kohderyhmille relevantteja ja kiinnostavia.
Häät
Kerrotaan häiden järjestämiseen liittyen tarjoomasta ja ideoista.
Juhlat
Kerrotaan erilaisista juhlista ja siitä mitä Hupli voi tarjota niihin.
Asiakaspalautteet
Kerrotaan asiakkaiden tarinoita ja heidän kommentteja.
Tulokset
Tulokset ensimmäisen kahden kuukauden ajalta Instagramissa (maalis-huhtikuu 2024) verrattuna edeltävään ajanjaksoon.
Tulokset uuden konseptin myötä ovat olleet erinomaisia ja kehitystyö jatkuu! ⭐️
+719 %
Kattavuus
+ 176 %
Vierailut profiilissa
+ 70,4 %
Seuraajamäärä